6D Sliding

ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ SLIDE ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ

Το 6D SLIDING είναι το όνομα μιας καινοτόμου ιδέας προπόνησης με ματ γλιστρήματος που σας επιτρέπει να προπονήσετε τους μυς σας και στις έξι κατευθύνσεις κίνησης. Πάνω, κάτω, δεξιά, αριστερά, μπρος -πίσω, συν όλες τις περιστροφές. Αφορά τη βελτίωση της σταθερότητας, της ισορροπίας, της δύναμης, της αντοχής, της τεχνικής και του συντονισμού του σώματος.

ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ, ΟΠΟΤΕΔΗΠΟΤΕ

Ως προπόνηση cardio, το 6D SLIDING είναι δύσκολο αλλά διασκεδαστικό. Είναι εύκολο να εντατικοποιήσετε την προπόνησή σας, ώστε να επιτύχετε σημαντική καύση λίπους. Οι κινήσεις της προπόνησης με ματ γλιστρήματος σχετίζονται με πολλές άλλες κλασικές αθλητικές κινήσεις, αλλά με εστιασμένες κινήσεις προς όλες τις κατευθύνσεις και γρήγορες εκκινήσεις και παύσεις. Αυτό το είδος προπόνησης βοηθά στη σταθεροποίηση των μυών του σώματος.
Η προπόνηση 6D SLIDING είναι μια τέλεια προσθήκη στην προπόνηση δύναμης. Οι ασκήσεις είναι γνωστές ως προπόνηση «κλειστής αλυσίδας» που σημαίνει ότι τα χέρια και τα πόδια σχηματίζουν μια κλειστή αλυσίδα με το έδαφος, οπότε κινείστε σε επαφή με αυτό. Αυτό το είδος κίνησης παρέχει μια προπόνηση χωρίς υπερβολικό μυϊκό στρες και είναι μια καλή επιλογή για φυσική αποκατάσταση.

6D SLIDING VIDEOS

6d-sliding-logo

Πώς να κάνετε 6D SLIDING?

- Η προπόνηση 6D SLIDING μπορεί να εκτελεστεί σε οποιοδήποτε πάτωμα με λεία επιφάνεια. Οι ασκήσεις σφίγγουν και σταθεροποιούν τους μυς του πυρήνα, δηλαδή τους μυς της κοιλιάς και του κάτω μέρους της πλάτης. Για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις ασκήσεις, εστιάστε την προσοχή σας τόσο στην αναπνοή, όσο και στην τεχνική, ενώ τις κάνετε. Σύντομα θα έχετε ορατά και απτά αποτελέσματα.
- Ένα πρόγραμμα διαρκεί συνήθως μεταξύ 20-30 λεπτών, ανάλογα με το πόσες ασκήσεις θέλετε να κάνετε. Προτείνουμε τουλάχιστον 6 ασκήσεις, σταδιακά σε 2-3 σετ με 10-15 επαναλήψεις.
- Θα πρέπει να κάνετε τις ασκήσεις τουλάχιστον 2-3 φορές την εβδομάδα. Εντάξτε τις ασκήσεις στις καθημερινές σας ρουτίνες. Μπορείτε επίσης να βελτιώσετε τα αποτελέσματά σας συμπεριλαμβάνοντας μια προπόνηση με slide σε συνδυασμό με άλλες ασκήσεις που κάνετε.
- Οι ασκήσεις είναι απλές και αρχικά μπορεί να φαίνονται αρκετά εύκολες. Αλλά μπορείτε να αυξήσετε την ένταση με πολλές παραλλαγές άσκησης.

You've just added this product to the cart: