QUICKSTER SOCCER TRAINER

QUICKSTER SOCCER TRAINER

ANGLES90

Το Angles 90 είναι ειδικά σχεδιασμένο για να ακολουθεί την φυσική κίνηση. Αντίθετα, μία οριζόντια μπάρα αναγκάζει τους ώμους και τους καρπούς να τοποθετούνται σε μη φυσιολογικές θέσεις.

Πλεονεκτήματα:

Λιγότεροι τραυματισμοί στις αρθρώσεις

Η ουδέτερη λαβή (θέση 90 μοιρών) και η περιστρεφόμενη λαβή είναι πιο φιλικές για την άρθρωση. Η εργονομική λαβή ανακουφίζει περαιτέρω τα καταπονημένα μέρη των χεριών και τους καρπούς σας.

Λειτουργικότητα κίνησης

Οι πιο δυναμικές κινήσεις σας βοηθούν να αναπτύξετε περισσότερο την σταθεροποιήση και την τάση του σώματος. Αυτές οι βασικές απαιτήσεις αποδεικνύονται ωφέλιμες για οποιονδήποτε τύπο άσκησης με αντιστάσεις.

Ενεργοποιεί περισσότερες μυϊκές ίνες

Αλλάζοντας την θέση λαβής με το Angles90, βιομηχανικά κάνεις μία νέα άσκηση. Αυτό ενεργοποιεί νέες μυϊκές ίνες και βοηθάει στην καλύτερη ενεργοποίηση/ σύσπαση του μυός.

Αυξάνει το εύρος κίνησης

Μην αφήνετε τις στατικές μπάρες ή λαβές να σας περιορίζουν. Με το Angles90, αυξάνεις το εύρος κίνησης σε οποιαδήποτε άσκηση που περιλαμβάνει έλξεις.

Προστατεύει το στροφικό πέταλο

Χρησιμοποιώντας μία περιστρεφόμενη λαβή, οι εν τω βάθει μύες όπως το στροφικό πέταλο συμμετέχει περισσότερο στην κίνηση. Αυτό  Αυτό εξουδετερώνει μία από τις πιο συνηθισμένες πηγές πόνου στο ώμο που σχετίζονται με την άσκηση στο γυμναστήριο, καθώς επανασυνθέτετε τη σωστή ισορροπία μεταξύ των εσωτερικών και των εξωτερικών μυών (του ώμου).

Low Cost
Shipping

Up to 12
Monthly Instalments.

Friendly
Customer Service

47,90 €
Διαθεσιμότητα: Σε απόθεμα
SKU
ANGLES90

Η μέγιστη αντίσταση ανά λαβή είναι 180kg.

Εργονομικές λαβές

Το σχήμα της λαβής τους μιμείται τις γωνίες της κλειστής σας. Αυτό μειώνει την πίεση στα σημεία του χεριού που εφαρμόζουν στην τυπική μπάρα/ λαβή. Υπάρχουν τρεις επιλογές λαβής (ergo, power και  forearm).

Ergo

Αυτή η θέση λαβής μιμείται την φόρμα και τις γωνίες του χεριού σας. Αυτή είναι η πιο εργονομική επιλογή, επειδή το δυνατότερο σημείο του χεριού σας (το κέντρο) κάνει την περισσότερη δουλειά ενώ απελευθερώνει την πίεση στα πιο αδύναμα μέρη της λαβής σας.

Power

Απλώς τραβήξτε τον ιμάντα στην άλλη πλευρά ώστε οι ουρές (άκρες) της λαβής να κοιτούν προς τα πάνω. Με αυτή την επιλογή, τα πιο αδύναμα μέρη του χεριού σας υποστηρίζονται για να μπορείτε να σηκώσετε μεγαλύτερα φορτία.

Forearm

Όταν χρησιμοποιείτε την λαβή ergo ή power, απλως τοποθετήστε το δάκτυλό σας (δείκτης ή παράμεσος) ανάμεσα στον ιμάντα στην κοιλότητα των δακτύλων. Αυτό θα αυξήσει την δυσκολία της λαβής, και θα αναγκάσει τους αντίχειρες να δουλέψουν περισσότερο.